BIJOASE - maandelijkse films

vrijdagavond 16 november

Iedereen welkom vanaf 18:45; film met bord op tafel 19.15 uur.

Herly's heerlijkheden: rijst met kipkerrie, met wortelen en champignons. Ook met vega variant. Entree voor de film is: € 2,-, maaltijd € 5,-.

Je kunt je aanmelden t/m woensdagavond 14 november via info@oasestichting.nl of via 020-6251812.

Geef ook even aan als je vegetarisch wilt eten.

Aanmelden, en of u vegetarsich wilt eten doorgeven vóór woensdag 16 oktober per mail: info@oasestichting.nl

Kosten: film € 2,00, maaltijd € 5,00.

De film: The Shawshank Redemption (1994) Reg. Frank Darabont. Drama/mysterie (2.22 min.) Naar het korte verhaal van Stephen King. Beschouwt als één van de beste films aller tijden. Het is 1947: Bankier Andy Dufresne (Tim Robbins) wordt onterecht veroordeeld tot tweemaal levenslang voor de moord op zijn vrouw en haar minnaar. Hij belandt in de zwaar bewaakte gevangenis 'Shawshank' en gedurende 20 jaar is hij overgeleverd aan corruptie en bedrog. Zijn medegevangene en enige vriend Red (Morgan Freeman) heeft alle hoop op vrijlating laten varen. Dan bedenkt Andy een ingenieus plan. Bij de pakken neerzitten of er het beste van maken. Zijn vrijheid is hij immers voorgoed kwijt. Of toch niet?

Verfilming verhaal over hoop, vriendschap en overleving binnen de muren van een streng bewaakte gevangenis.